Åtta...



Mer påsk, lika lite ägg. Fint väder igen, mer parklek. Denna gången hade pojkarna önskemål om att åka till Sagolekparken i Malmö. Det gjorde vi.

I parken så pratade jag med en kvinna, utav lite äldre kaliber än mig. Nåväl, det kom fram att vi åkt ÄÄÄÄNDA från Eslöv hit. "oj, oj, men det har ni väl inte gjort?!" Eh.. Jo!? :) Sedan började hon dra för mig vad hennes någon hette och att dessa några bodde i Eslöv, tydligen barnbarnet och dess föräldrar, sa namn och allt i någon tro om att jag skulle känna dessa personer. Nej.

Alla i Eslöv känner alla. Tror alla.  Inte ALLA. Sen insåg hon att jag faktiskt var för ung!!! för att antagligen känna hennes dotter.. hon var 40, nej ni har nog inte gått i samma klass då... eh nej. NEJ!


Ja. Mina barn var lyckliga. Ja.


Vi tänkte ninja-sönder ett utav påskäggen, som fint var placerade lite runt om i Malmö, för att se om där fanns ngt i. Gick inte.



Livsfarliga klätterställningar. Ja.



Där till och med Lillebror Egil kom upp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0