En annan dag. En annan anna.



Låtsas som inget. Uppdaterar och fortsätter sedan med tanken som var den första? Skitbra. Ja.


Jag har ett kort på en vän i mitt köksfönster.
Min son Devin minns vad han heter men vill inte
tro på att man kan heta så som han gjorde.

- Mamma, heter han Björn?
- Ja.
- Ja, men vad heter han på riktigt?
- Han hette Björn.
- Men åh, har han tappat sitt riktiga namn eller?


Jag har läst en bok om pessimistiska citat. Denna är sann för min del. Dels för dumhet. Det finns bara en sol. Så det går bara att titta åt ett håll för att se. Dels för att jag nu lärt mig att det är värt att se åt rätt håll! :)




Jag har varit tant. Korsord är ett rätt bra tidsfördriv. Sjukt bra. Borde alla pyssla med. Ibland.



"Jag tar henne så länge och letar ett nytt hem. Inte ska hon avlivas."
Jag har ett hjärta.

Katten har inte fått ett nytt hem. Katten bor kvar hos mig. Inte ska hon flytta någon annan stans.
NU ska jag absolut inte ha fler djur. Absolut inte katt!

Sessan Sessovich. Nyast. 8 år katt fastnade här.




Jag har gjort så mycket mer. Jag har lättat på pedalen i Nackarpsdalen. Inte jag, jag kör inte. Men typ. Jag har varit så otroligt sjuk. Sjukt sjuk. Tänk så liten man kan känna sig. Jag har varit otroligt frisk men i obalans utav alkoholhaltiga drycker. Vilket har resulterat i kul kvällar, nätter och fall på dansgolv. Även ett otroligt spännande skoskav, som nyss är helt läkt. Jag har då lärt mig att: Blöder hälen, sluta dansa. En redbull jäger löser inte det.

Jag har varit vuxen. Dvs storhandlat.

Varit en bitch. Varit en ängel. Varit ledsen. Varit glad. Varit arg.
Ignorerat verkligheten. Varit i verkligheten. Slagits med demoner.
Har haft långdragen pms helt enkelt!? Kvinna. Ja, så är det.

Så, nu är det mesta som vanligt igen i alla fall. En bild, en dag. Inte varje dag. :)



Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0