2.a Februari


Vi strosade i ett iskallt Hamburg. Dog nästan. Det var svinkallt. Vi hittade rätt. Kyrkorna kom. (det gjorde dem inte igår eftersom vi gick fel för att jag läst kartan fel och för att kartan var spegelvänd. Inte mitt fel. Fick se lite annat i alla fall. Som porrbutik och huckleklänningsaffär brevid varandra) Vi hade spegel i hissen på hotellet. Vi hade några hjärnsläpp.

Jag och Lina disskuterar hur bandmedlemmarna i Shinedown ser ut. En ser bra ut på håll, men inte nära. Jag säger då att han får nog ligga ändå. Då brister Lina ut med "Han är gift" Får man inte ligga då? Jaja, jag ska då aldrig gifta mig.

Jag sitter i mina egna tankar  (idiot att jag ens berättar detta men jag hade ett äckligt blonde moment) tittade ut genom ena fönstret där solen gick ner, tittar ut på andra hållet och vafan, helt svart? var är solen. Upptäcker att jag är dum. Berättar för Lina.


Vi åkte tåg igen. Tåg på båt igen. Kom hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0