15.e Januari.


Bio.

Devins ord till bion.

"Jag hatar bion. Bion är dum i huvudet. Jag vill inte sen nån jäveldum ekorrefilm!
Jag har ont i mina beeeeeen! Du är dum Mamma. Åhhh.... Biojävel"

Devins ord efter bion.

"Är där inte mer? Mamma, vad hette nu ekorrarna?! Den var jättebra filmen mamma!
Så roligt! Bion är inte dum. Åh, jag har inte ont i mina ben längre! Jag vill äta hamburgare!

Jag: Vi ska åka tåget hem nu och äta hemma.

Devin igen.. "åh, du är dum mamma. Jag tycker att det är onödigt.
Jag vill inte hem, det är tråkigt. Jag hatar tåget! Jävla tågjävel.
Du är riktigt elak!"

Vi åt hamburgare. Jag skulle bara skoja.


Kommentarer
Postat av: Jess

Du är kul!! Hittade in hit av en slump! Men oh la la vilken humor!! Gotta follow - btw: cute kids!!

2012-01-19 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0