5.e Januari.


Idag vet jag inte vad som är roligast. Inget direkt. Barnen har varit fruktansvärt normala.
Inga katastrofala händelser. Bara vardag. Fint besök och fika. Jag gjorde ett försök till att
gå till ICA i mjukis. Jag klarade det inte. Pinsamt. Ser en jättebaby utanför ICA. Skrattar.
Onepice ser kul ut. Faller för blå ögon och "jag ska ha fest" kommentaren från
Egil och köper chips. De var fyrkantiga, såg ut som oblat. Chipsen. De såg på något vis döda ut.
7,5% fett.

Dagens bild och ikapp med funderingen. Min julstjärna avger faktiskt en viss porrbelysning till mitt sovrum.
Att jag inte tänkt på det själv. Well, well. I'm a dirty girl. Stackars julen. Jag som inte alls såg detta.
Stackars mig. Pinsamt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0