Det är ett nytt år. Jag gav upp, men idag sa jag Ja!

Jag gav upp med att skriva, för... Jag kunde inte blogga enkelt från telefonen och min dator dog. Min dator är fortfarande död. Nu, tycks det funka från mobilen igen iaf. Spännande.

Nytt år, inga nya krafter. Sjukdom, ska orka jobba idag. Och idag känns som en sådan dag där man borde ta lite chanser. Lite våga och vinn. Spelar du inte så kan du heller inte vinna.

Nej, jag ska inte köpa en trisslott. Jag syftar på livet, kärleken. Inget händer av sig själv. I alla fall inte för en vanlig medelsvensson som jag! Så, idag sa jag JA!

.....................


Hört från barnens rum:
-Nä, jag älskar dig mamma! Men nu flyttar jag!
-Då ska jag skjuta! *pang pang*

Undrar om deras verkliga flytt blir så dramatisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0