Fel kärlek.


Jag önskade mig normala husdjur. Inser att det aldrig kommer att bli så. Mina djur är mer koko än vad jag är. Just för att de är djur, tack och lov.


Så idag. Alla hjärtans dag. Lee försöker sätta på katten, han slickar på sin mor och är rätt sugen på att sätta på henne oxå. Katten (lådan) ger Lee stryk vid hans påsättnigsförsök. Lådan jagar även sin äldre vän fram och tillbaka vilket resulterar i lite sår och en jävla massa fräsande från sessan. Sessan vill oxå ha kärlek. Hon går och jamar som en marskatt var natt.

Daisy, hon är den som är närmst normal. Förutom att hon blir påsatt av sin son, men då blir hon åtminstone förbannad och hugger till honom när jan försöker.

Kärlek. Fel kärlek.


Men, jag älskar mina djur. :) dumma i huvet men rätt jävla bra att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0