Uno, kanelbullar och utklassning.

Så fel det blev med förra inlägget och tydligen kan man inte radera från mobilen. I alla fall inget jag klurat ut.

Rubrik och text hör ju inte ihop alls. Inlägget är från i morse och blev aldrig publicerat.

Nåja, det är Helg!

Veckan är avklarad med sjukdom och jobb och nu går jag en ledig helg till mötes med mina pojkar.

Kanelbullar ska ätas och Uno ska spelas, det tycker Devin i alla fall.

Vi spelade Uno tidigare, och till skillnad från Devin så är jag usel på Uno. Detta får jag givetvis höra också!

"Det var ju nära du vann mamma, men det gjorde du inte.. Haha" I nästa andetag... "Ah, det här går ju snabbt. Lätt som en plätt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0