Mello, minnen och vin!


När lyckan är ärlig så är det rätt!

Utan tvekan. Även om det inte är ens egna lycka så spritter det lite i kroppen (om man nu är en människa av den sorten) när någon annan visar lycka! Kärlek, vunnit mello! Whatever! Ja, kanske inte lycka från mentalt rubbade människor.. Läs hemska människor typ A B Men ja. Lycka.

Fan att sådant alltid ska komma och förstöra mig i mitt esse!
Nåja, Gina och Danny borde fått fortsätta med mello när det övergår till Eurovision! Helt klart! Men tyvärr är Petra Mede tillsatt på den posten.

Barnen somnade 5 minuter efter att Sean banan uppträtt. Därefter kunde jag ta mig ett glas vin och äta MIN glass.

Sittandes i hans tröja. Det slog mig bara. Tröjan jag har på mig är hans. Han jag saknar många gånger om året. Hans energi som inte finns omkring längre. Det är hans tröja. Han som fick mitt hjärta en gång. Han som tog med sig en bit av det dit han for. Hans. Han som dog.

Denna jävla lycka får mig att tänka på sorgliga saker. Men, eller oxå (iaf denna man) saker som jag förknippar med lycka! Sorgligt nog icke existerande. Men minnena, de är med lycka.

Saknar dig, så många gånger! Fina Björn!



Katten och resten av djuren uppskattade inte mello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0